ساخت جعبه های هدیه کوچک در مدل های گوناگون

اگر در هدیه دادن به عزیزانتان از جعبه‌ های تزیینی متمایز و زیبا استفاده کنید، اثر بسیار خوبی در نگرش شخص به شما خواهد داشت. این جعبه‌ های هدیه را خودتان به‌ راحتی می توانید بسازید و با هدیه دادن به دیگران آن ها را شگفت زده کنید.  کافی است وسایل مورد نیاز را تهیه نموده و با استفاده از این آموزش، شروع به ساختن آن نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از یک الگوی مناسب با آنچه که قرار است بسازید، در رسیدن به محصول نهایی بسیار مهم است.



  


موادی که مورد نیاز است:

چند تکه مقوا

کمی چسب

 

جعبه مربعی با در قلبی شکل

الگو را به اندازه دلخواه خود پرینت گرفته و سپس آن را با استفاده از کاربن به پشت مقوا انتقال دهید.

طبق طرح، خطوط دورتادور آن را از مقوا را بریده و مانند فلش‌ مشخص شده در تصویر، الگو را تا بزنید. بقیه قسمت‌های آن را نیز مانند شکل تا کنید. در نهایت، شاهد یک جعبه هدیه زیبا خواهید بود.

 

 

جعبه هرمی

در ابتدا مطابق الگوی پرینت شده، مقوا را برش دهید. پس از آن، خطوط منطبق با شکل زیر را روی مقوا بکشید. در مرحله بعدی، سوراخ‌هایی که نوارهای تزیینی در آخر کار باید از آن رد شود، را تعبیه کنید. سپس از روی خطوطی که کشیده بودید، شروع به تا زدن مقوا نمایید. در مرحله ی آخر با عبوردادن نوارهای تزیینی از سوراخ ها، جعبه را تکمیل نمایید.

 

 

جعبه استوانه‌ای

نخست به تعداد کافی، دایره و نوار مستطیلی از یک مقوا به رنگ دلخواه برش دهید. (همانند تصویر زیر)

و پس از آن، گام به گام مطابق با عکس های زیر پیش بروید. نوارهای برش داده شده در مرحله نخست را به دور دایره‌ها چسبانده و درنهایت با یک روبان، در آن را تزیین نمایید.

 

 

الگوهای مختلف 

در انتها، الگوهای مختلفی برایتان قرار می دهیم که با استفاده از آن ها، به‌ سادگی می ‌توانید در منزل و با صرف هزینه ای اندک، جعبه‌ هایی شیک بسازید. با انتخاب مقوا در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها، زیبایی کار خود را دوچندان نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.